Pytanko odnośnie temperatury silnika w korkach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Peti-22822
    Classic
    • 2010
    • 31

    Pytanko odnośnie temperatury silnika w korkach

    kokar polecam co prawda robiłem u nich tylko przeglądy klimy i jakieś pierdoły jeszcze z chłodnica w Oplu
  • amperek
    Drive
    • 2009
    • 88
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Pytanko odnośnie temperatury silnika w korkach

    Witam ostatnio zaczyna się robić ciepło autko kupiłem w zimie i w korkach nie było problemu z temperaturą. Ostatnio było coś około 10 C i jechałem w korku chyba ze 2 godziny temperatura w ogóle nie rosła cały czas 90C normalne jest to w silnikach Diesla??. Wcześniej jak jeździłem benzyniakiem i jak bym stał w takim korku to by na pewno już mi się załączył parę razy wiatrak.
    Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
    Była O1 AGR Hatchback.

    Komentarz

    • ufo
      L&K
      • 2008
      • 1475
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      amperek, diesel nie wytwarza tyle ciepła co benzyniak, a przy 10 stopniach i tak dogrzewasz kabinę wiec to ciepło idzie w pierwszej kolejności do kabiny.
      rzecz normalna w dieslach, nie przejmować się :wink:

      Komentarz

      • amperek
        Drive
        • 2009
        • 88
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Czyli ogólnie rzecz biorąc w lecie w korkach Diesel tak się nie greje jak benzyniak? No bo myślałem że może jakiś czujnik mam padnięty albo coś no ale jak tak mówisz zobaczę pewnie bliżej lata
        Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
        Była O1 AGR Hatchback.

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez amperek
          Czyli ogólnie rzecz biorąc w lecie w korkach Diesel tak się nie greje jak benzyniak? No bo myślałem że może jakiś czujnik mam padnięty albo coś no ale jak tak mówisz zobaczę pewnie bliżej lata
          nawet w najgorszym korku nie zdarzyło mi się, żeby się jakkolwiek zagrzał
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            A moj stary klekot stojac w majowkowym korku na trasie zagrzal sie i to sporo. Widzialem jak zaczynaja swiecic sie wyzsze segmenty temperatury na digitalu, jeszcze jeden segment i max czerwone pole. Ale to wszystko przez to, ze kabel czujnika wentylatora przegnil i sie nie wlaczal
            W TDI jak na razie 90 stopni (oczywiscie po wymianie termostatu bo przedtem i z 90 mial problem).
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • romi-70
              Elegance
              • 2008
              • 920
              • Volkswagen
              • CJZA 1.2 TSI 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez ufo
              przy 10 stopniach i tak dogrzewasz kabinę wiec to ciepło idzie w pierwszej kolejności do kabiny.
              rzecz normalna w dieslach, nie przejmować się :wink:
              a po niżej zera temperatura silnika na postoju wręcz spada
              Była O1 TDI , jest G7 Variant TSI

              http://www.motostat.pl/user_images/71265/icon3.png

              Komentarz

              • zbigniew147
                Rider
                • 2008
                • 482

                #8
                Mi nigdy nie przekroczyła 90 stopni, lato zima, korki i trasa, pedał w podłoge i nie tylko. Zawsze te same wskazanie 90St.
                Koles ma ten sam motor w pasku czipowany na 143 km i ta sama historia czyli nuda 90 St niezaleznie od warunków zewnętrznych i buta na gazie.

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez zbigniew147
                  Mi nigdy nie przekroczyła 90 stopni, lato zima, korki i trasa, pedał w podłoge i nie tylko. Zawsze te same wskazanie 90St.
                  Koles ma ten sam motor w pasku czipowany na 143 km i ta sama historia czyli nuda 90 St niezaleznie od warunków zewnętrznych i buta na gazie.
                  wszystko się jak najbardziej zgadza, ale ten wskaxnik ma dużą "tolerancję"
                  patrząc na temperaturę oleju wygląda to już nieco inaczej
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • zbigniew147
                    Rider
                    • 2008
                    • 482

                    #10
                    Zamieszczone przez szkoda
                    ale ten wskaxnik ma dużą "tolerancję"
                    być może jednakże nie widze różnicy w zachowaniu wskazówki. Może warto by z Vagiem sobie pojeździć ale generalnie ten motorek dobrze sobie radzi z wysokimi temperaturkami

                    Komentarz

                    Pracuję...